dijous, 28 de juny del 2012

"NO M'AGRADA SENTIR-ME FORASTERA A CASA MEVA"



Una de tantes noticies que desgraciadament afecten al nostre xicotet comerç. Un negoci familiar que té que anar-se'n del seu poble a un altre lloc per la intolerable preséncia immigrant. Ha passat a Salt. Una imprenta ha decidit tancar i anar-se'n a Sant Feliu. Les causes: "Salt s'ha convertir en un Ghetto", "no m'agrada que només se'n recorden de mi quan he de pagar o votar ni que els meus imposts serveixin només per a fer obres faraòniques", "no m'agrada que fomentin les grans superficies i aniquilin el comerç de barri" i sobretot "no m'agrada sentir-me forastera a casa meva". 
A nosaltres tampoc ens agrada.

La noticia ha aparegut avui a e-noticies:


"L'impremta Trobat, situada al carrer Major número 226 de Salt (Gironès) ha decidit traslladar-se a Sant Feliu de Guíxols atès que "no m'agrada sentir-me forastera a casa meva". Els propietaris expliquen, en uns rètols informatius situats a l'aparador, que "Salt és i serà sempre un gran poble perquè la gent és collonuda, però…".

I a continuació explica les causes que l'han portat a marxar del poble. "No m'agrada la política que ha convertit zones de Salt en un ghetto". "No m'agrada que els meus impostos serveixin per fer obres faraòniques", s'indica, a més de deixar clar que tampoc "no m'agrada que només se'n recordin de mi quan he de pagar o votar".

"No m'agrada sentir-me forastera a casa meva"; "no m'agrada que fomentin les grans superfícies i aniquilin el comerç del barri" o "no m'agrada veure com el meu poble es va deteriorant", son altres motius que dóna la propietària."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada